Utmattningskrig
S1, A4: Strävan efter de fyra troféerna tär på City. När de spelar mot lägre divisionsklubbar i FA- och Carabao-cupen, blir det aggressiva spelet särskilt smärtsamt för dem. Tillsammans med en växande skadelista, fullföljer de en stor, sista minuten-värvning och förnyar kontrakten med stjärnor som De Bruyne, Otamendi och Fernandinho.