Light Shop Utredaren
S1, A3: Inspektör Sungsik utreder en gammal mans död som hände i hans distrikt. Det verkar vara en naturlig död, men allt på platsen ser onaturligt ut i hans ögon. När han inte kan avsluta ärendet, börjar han undersöka på egen hand för att hitta ledtrådar.