Vad fan har du på dig?!
S1, A4: Kristoffer Appelquist bjuder på jullunch och Magnus Betnér visar sig älska julen lika mycket som att bli roastad av de andra. Anis Don Deminas intensiva flöjtspel får ett tragiskt slut och Gina Dirawis kärlekshistoria visar sig vara ett luftslott när idolen egentligen är en slusk.