S1, A3: Eva har järnkoll på komikerna och missar inte minsta fniss. Tävlingens andra röda kort delas ut och ännu en deltagare tvingas lämna spelet. Ett svart Jokerkort dras och två komiker får i uppdrag att framföra Göteborgsvits-musikalen “Glenn - The Musical”.