Alla mot alla med Filip och Fredrik Vad heter Norges Tegnell?
S7, A55: Regerande mästarna Hanna Hellquist och Jonatan Unge kämpar för vinst medan Niklas och Jenny Strömstedt slåss för en slutspelsplats. Vad heter Norges Tegnell?