Vägen till Wembley
S1, A5: Lagkapten Vincent Kompany fortsätter att motivera City och stärka lagandan trots skadeläget. Carabao Cup ger Guardiola ett tillfälle att visa upp de lovande akademitalangerna. Tidigare förstemålvakten Claudio Bravo söker upprättelse.