S2, A16: När Michael och Jan åker på möte i New York på alla hjärtans dag börjar rykten spridas om att de faktiskt är ett par. I rollerna: Steve Carell, Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Ed Helms, m.fl. Del 16 av 22: Valentine's day.