Motorheads Värdering
S1, A5: Bilauktion i Ironwood. En nostalgisk Sam överväger att bjuda på sin gamla bil. Marcel övertygar sin pappa, Wade, att laga sin berömda chili. Logan tar Caitlyns råd och börjar med bilrenovering som extraknäck. Zac kör ett hemligt gatulopp. Och när Caitlyn inser att alla andra har ett ställe, hittar hon sitt.