Monster på jobbet Varuautomaten
S1, A6: Tylors jobb hänger löst när han råkar ha sönder MIFT:s favoritautomat på dagen då Fritz måste avskeda någon på grund av budgetnedskärningar. Mike försöker höja moralen på Monsters, Inc.