Double Shot at Love with DJ Pauly D & Vinny Vegas Ex-Scape
S2, A1: Det hettar till när DJ Pauly D och Vinny bjuder in sina exflickvänner till Las Vegas. Kommer gamla sår och frestelserna i Sin City att försvåra jakten på kärlek?