House Vem är din pappa?
S2, A23: Ett 16-årigt, kvinnligt offer till orkanen Katrina som lider av hallucinationer om tragedin förs till House av hans före detta bandmedlem Crandall (gäststjärnan D.B. Sweeney), som berättar för House att han nyligen upptäckt att hon är hans dotter. House tar sig an fallet trots att han har mer smärta än vanligt i benet. Han vill göra ett faderskapstest för att se till att hans vän inte blir...