Superstars 2021 Vem kan slå Björn Goop?
S9, A13: Stjärnkusken Björn Goop utmanar våra tre kvarvarande idrottshjältar på hästgården och delar med sig av sin fartfyllda karriär. Vem lägger vantarna på en gladiatorstjärna?