Superstars 2021 Vem tar sig tillbaka?
S9, A9: Vem lyckas ta sig tillbaka till tävlingen i gryningskampen? I klassikern romerska ringar får musklerna kämpa och efter ännu en mardrömslik eliminering gör en pingisfantom entré.