S7, A8: Alla samlas hemma hos Gabe för att se på Glee. Michael har svårt att hantera att folk tror att Gabe är hans chef. I rollerna: Steve Carell, Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Ed Helms, m.fl. Del 8 av 26: Viewing party.