Vilddjurens kamp
S1, A2: National Geographics upptäcktsresande Bertie Gregory och hans team är i Zambia, Afrika, för att försöka filma det sällsynta ögonblick när en flock lejon tar sig an en av deras mest kolossala fiender – den mäktiga afrikanska buffeln.