S11, A2: Tobbe Blom var ett busfrö i skolan och Ellen Bergström snodde smör från skolmatsalen. Båda blir helt förstörda när de sätter sig i skolbänken igen hos Markoolio. Hur är det möjligt att frågorna verkar så lätta för femteklassarna?