Vintern Kommer
S1, A3: Guardiola gör allt för att upprätthålla Citys otroliga svit när de går in i en obeveklig omgång matcher över jul. Under tiden drabbas David Silva av oväntade personliga problem. Guardiola varnar sina spelare för Crystal Palace på nyårsafton. City reser senare till Anfield för att spela mot Liverpool, där de inte har vunnit på 14 år.