Sløborn Wahrscheinlichkeiten
S1, A4: Regeringen skickar en pandemikommissionär för att ta över styret på ön. Borgmästaren Østergaard och polisen Mikkel är inte så förtjusta i åtgärderna. Efter separationen blir Helena för berusad under ett affärsmöte med en kinesisk investerare.