Orkanen katrina: en kapplöpning mot tiden Wake Up Call
S1, A5: När tusentals invånare fortsatte att evakuera New Orleans blev omfattningen av Katrina-katastrofen snabbt tydlig. De hemlösa familjerna stod inför den svåra uppgiften att bygga upp sina liv igen. Tjugo år senare berättar invånarna om hur de fortfarande kämpar för att återvända, bygga upp och återfå en känsla av trygghet.