Invisible Wasp Boy
S1, A3: Capi berättar för psykologen hur han fick superkraften att bli osynlig. Det var precis som en av superhjältarna i hans serietidningar. Allt började med att han accepterade MM:s inbjudan och gick på hans privata party, Olympiaden. Zaro och Kiri följer med honom utan att misstänka att MM och hans kompisar har planerat att förödmjuka Capi. Det slutar med att Capi råkar ut för en olycka med oväntade konsekvenser.