We Can Find Him
S5, A6: Annalise får ett samtal från guvernör Birkhead och tvingas överväga ett intressant erbjudande, medan Bonnie återförenas med sin syster och letar efter svar angående vad som hände för flera år sedan. Connor och Oliver försöker hålla sig lugna medan deras mammor är i stan och hjälper till med bröllopsplanerna, och Tegan tar överraskande Laurels hjälp i ett stort fall på byrån.