We Don't Need Aces
S1, A1: After traveling from Tokyo to Okinawa, Haruka is met by her cousin Kanata who takes her to their grandmother's house. There, Haruka is in awe at the beautiful ocean that stretches out before her and encounters two girls playing beach volleyball.