Suppressed Science Weather Control: The Debate Over Geo-Engineering
S1, A4: Mänsklig inblandning i miljön har lett oss till randen av stupet av en klimatförändringskris på utrotningsnivå. Men kanske är lösningen inte att blanda oss i mindre, men att lära oss att kontrollera det totalt.