OUT THERE: Crímenes paranormales Web of Lizard People
S1, A1: En dödlig explosion i Nashville riktar ett nationellt strålkastarljus på den märkliga, decennier långa historien om "ödlemänniskor" från de skumma träskmarkerna i South Carolina till de mörkaste hörnen på Internet.