S1, A2: Erin övertygar sitt äldre jag att försöka hjälpa henne och flickorna att hitta en väg hem till 1988... samtidigt som de förföljs av Prioress, en av de onda Gamla klockan-soldaterna som är fast besluten att radera dem från historien.