Arrow Welcome to Hong Kong
S8, A2: Oliver, John, Laurel & Tatsu (RILA FUKUSHIMA) uppsöker en viktig person i Monitors plan. Under tiden tar Connor ett uppriktigt samtal med sin bror, JJ (CHARLIE BARNETT).