S1, A1: Klubben Necaxa kämpar för att återta sin forna glans, vinna Aguascalientes hjärtan och bevisa att deras bästa dagar ligger framför dem. Investeraren Eva ”La Patrona” Longoria tar hjälp av delägarna Rob Mac och Ryan Reynolds när ”Los Rayos” framtid hänger på en skör tråd.