S1, A1: Seriestart. Fyra år har gått sedan The Real Housewives of Atlanta-stjärnan Kandi Burruss och henne make Todd startade sin familjerestaurang OLG. Stället blev en succé, men nu brottas ägarduon med interna konflikter och växande personalproblem.