The Good Doctor We're All Crazy Sometimes
S4, A11: Glassman kommer på en ny procedur för en ung mans allvarligt deformerade ryggrad, medan Shaun och Morgan bråkar om vad de ska göra härnäst efter att deras koma-patient återfått medvetandet.