S6, A5: Under terapin tvingas en ung Annalise att inse en avgörande verklighet som får henne att erkänna en tuff sanning. Frank återvänder hem med en hemlighet att dela med sig av om Laurels försvinnande. Michaela tackar ja till ett erbjudande att arbeta tillsammans med sin pappa.