Made in Oslo What Did I Miss?
S1, A5: Bjørn och Elin vill börja om på nytt och läka såren inom familjen. Men efter allt vansinne vill Stella nu bara bo hos sin mamma. Bjørn saknar henne och gör allt för att vinna tillbaka henne.