What Happened at 34 Fairview? A Body in the Snow: The Trial of Karen Read
S1, A1: Polisen griper Karen Read för mordet på hennes pojkvän, polisen John O'Keefe, men hennes advokater tror att hon är offer för polisens mörkläggning.