Raising Hope What Happens at Howdy's Doesn't Stay at Howdy's
S3, A13: Frank vill ordna en oförglömlig svensexa för Jimmy men Jimmy säger nej eftersom allt brukar gå över styr när han släpper loss. Men Sabrina övertalar honom att ställa upp, och snart går det förstås över styr.