How to Get Away with Murder What If Sam Wasn't the Bad Guy This Whole Time?
S6, A13: Annalise får reda på chockerande detaljer om Sams förflutna. Connor och Michaela känner pressen när FBI får veta att det finns nya bevis i fallet. Frank och Bonnies historia utforskas och avslöjar vad som ursprungligen förstörde deras förhållande.