Reboot What We Do in the Shadows
S1, A5: Gordon och Reed jobbar igenom sina tidigare problem medan Clay hjälper Bree komma ur en knipa. Hannah stöttar Zack när han försöker återta vårdnaden av en hund som han delade med sin före detta flickvän.