S1, A5: Silvio Santos återvänder till Brasilien och blir rasande när han upptäcker de beslut som SBT har fattat under hans frånvaro. Under inspelningen av programmet 1971 misstänker Silvio att han kommer att få sparken från Rede Globo och skissar planer på att stanna kvar i sändning, antingen genom det nyligen förvärvade TV Record eller genom ett nytt partnerskap med Roberto Marinho. Hemma mår hans fru Cidinha inte bra.