Under the Bridge When the Heat Comes Down
S1, A5: Spänningarna ökar när misstankarna omger tonåringarna. Rebecca och Cam kläcker en plan - men en oväntad omväg leder Rebecca ner i ett konstigt kaninhål, vilket resulterar i en ny förbindelse.