When They Need Help, I'll Be There
S6, E1: The first storm of the season forces OPP Sgt. Kerry Schmidt to take hands-on action; Collin leads the crew to recover a tanker with a highly toxic payload; the Ross crew faces a trailer on its head that demands a double roll to wrangle it upright.