Million Dollar Listing San Francisco When You Wish Upon a Starchitect
S1, A3: Andrew tar sig an ett objekt i det lovande området Bernal Heights, medan Justins fastighet äntligen blir färdig. Roh lovar något som kan vara svårt att hålla.