The Mentalist Where in the World is Carmine O'Brien?
S4, A6: När CBI-teamet reser till en semesterort för att ta reda på vem som mördade en polischef korsar Lisbons väg hennes bror Tommys. Han är prisjägare som spårar en borgenssmitare.