Grey's Anatomy Where the Boys Are
S3, A7: Männen på Seattle Grace åker på campingutflykt; Addison och Callie måste samarbeta om en patient; Meredith assisterar vid ett ingrepp som Sloan inte har någon tidigare erfarenhet av.