White as the Driven Snow
S6, A15: När Grace kidnappas av mördaren som jagat före detta CBI-medlemmar och den huvudmisstänkte verkar ha ett säkert alibi måste Jane ta till allt hon kan för att hitta henne innan tiden rinner ut.