S1, A6: Samtidigt som Malik förhör Mélanie hittar Baptiste och Sara Kimmys gosedjur. Nu är de säkra på vem kidnapparen är. Baptiste informerar resten av gruppen och Sara smiter iväg ensam mot Ardennerna för att hitta flickan. Febril aktivitet utbryter när området ska genomsökas. Kommer de att hitta Kimmy i tid? I häktet börjar Mélanie bli rastlös.