Home Improvement Whitewater
S8, A1: Jill tar Tim, Wilson, Al och Heidi på en överraskande forsränningstur på Tims födelsedag, men han ville koppla av den dagen. Under tiden försöker Brad och Mark få ut en fläck ur soffan.