Who Tells The Story?
S1, A2: Ett talesätt från Hopi-indianerna säger: ”De som berättar historierna styr världen”. Många av naturens största förkämpar är kvinnor. Kan deras berättelser hjälpa till att återställa balansen i en orolig värld?