Who the F**k Is Jack McKinney Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty
S1, A4: Lakers åker till Palm Springs för att påbörja träningslägret. Buss är ute på djupt vatten ekonomiskt, och lagets nya tränare försöker bevisa sin vision för ett banbrytande spelsätt.