S2, A10: Vilket lag kommer först till checkpointen och vinner femte etappen? Fredrik och Bjarne festar loss och får en tung start på racedagen. Det blir en spännade kamp om första platsen och i ett viktigt meddelande från Kristin ställs allt på sin spets.