How to Get Away with Murder Whose Blood is That?
S5, A2: Annalise förbereder sig för att försvara sin första grupptalan och anpassar sig till det nya jobbets politik. Under tiden är Frank misstänksam mot Gabriel och gör en del efterforskningar på egen hand, och Asher komplicerar Bonnies nya liv borta från Annalise.