Why Try To Change Me Now
S13, A7: En ny konsult orsakar oro bland läkarna, i synnerhet när hon börjar trampa kirurgerna på tårna. Amelia och Owen tar med sig sina personliga problem till sjukhuset medan April utforskar okända vatten.