Wichita Linebacker Veronica Mars
S3, A3: En fotbollsspelare på campus anlitar Veronica för att hjälpa honom att hitta sin stulna spelbok. Om han inte hittar boken innan nästa träning kan han förlora sitt stipendium. Under tiden, som ett resultat av Veronicas avslöjande om en studentförening på campus, hotar Dean O'Dell (återkommande gästspelare ED BEGLEY JR. - Arrested Development) att utvisa henne om hon inte avslöjar en av sina källor.